INFO - PowerPark - Lakeudelle Perhematkailukampanja

Lakeudelle

DUUDSONIT TOIVOTTAVAT MATKAILIJAT TERVETULLEIKSI KESÄN KOMEIMPAAN SEIKKAILUUN

Eteläpohjalaiset matkailuyritykset ovat pestanneet Duudsoneiden HPn ja Jarpin perhematkailukampanjaansa eteläpohjalaisuuden suurlähettiläiksi ja paikallisten hyvien uutisten sanansaattajiksi. Hyvien uutisten studioisäntinä HP ja Jarppi toivottavat matkailijat tervetulleiksi kesän komeimpaan seikkailuun – ”Tuu kattomaan mistä me ollaan kotoosin ja vietä aivan maharotoon perheloma.”

Kesäreportterit, Niko Meuronen ja Santeri Hänninen, molemmat Savon sydämestä Kuopiosta, ovat saaneet kutsun lähteä seuraamaan Duudsoneiden jalanjälkiä Lakeudelle. Kesän aikana Niko ja Santeri tutustuvat paikallisiin matkailuelämyksiin ja tapahtumiin Etelä-Pohjanmaalla ja raportoivat hyviä uutisia matkan varrelta. Tutkivina journalisteina Niko ja Santeri tuovat aktiivisesti ulkopuolista näkökulmaa eteläpohjalaiseen tekemiseen ja avaavat pohjalaista sielunmaisemaa koko Suomen kansalle. Niko ja Santeri videoivat ja uutisoivat kokemuksistaan sosiaalisessa mediassa ja www.lakeudelle.fi -kanavalla.

Perhematkailukampanjassa mukana ovat Etelä-Pohjanmaan maakunnan vetovoimaisimmat kohteet vain noin tunnin ajomatkan päässä toisistaan: Huvivaltio PowerPark Härmässä, Ähtäri Zoo, Veljekset Keskisen Kyläkauppa Tuurissa, Duudsonit Activity Park Seinäjoella, Härmän Kylpylä, Kuortaneen Urheiluopisto sekä useita muita: Kalajärven matkailukeskus, Ruuhikoski Golf, Simpsiön ja Joupiskan laskettelurinteet, Hotelli Simpsiönkullas, Sokos Hotel Lakeus, Sokos Hotel Vaakuna, Moto Seinäjoki, Iisakki Järvenpään puukkotehdas sekä Lapuan Kankurit, Namitupa Ilmajoella ja Jokipiin Pellava, Lennol ja Juustoportti Jalasjärvellä. Näiden monipuolisten perhematkailu- ja ostoskohteiden sekä paikallisten tapahtumien tarjoamien huikeiden elämysten vuoksi matkailijan kannattaa viipyä maakunnassa pitempäänkin.

Lakeudelle-kampanja on uudenlainen yhteistyömuoto matkailun kärkiyritysten kesken. Kampanjan tavoitteena on tuoda kootusti esiin nämä Suomen suosituimpiin kuuluvat perhematkakohteet, jotka yhdessä tarjoavat ainutlaatuisen lomailumahdollisuuden ympäri Suomea tuleville perheille. Markkinointiyhteistyö lisää koko maakunnan kiinnostavuutta myös varsinaisen lomasesongin ulkopuolella – mielenkiintoista tekemistä löytyy kaikenikäisille ympärivuotisesti, satoi tai paistoi. Seinäjoen kaupunkiseudun Komia -markkinointi on vahvasti tukemassa kampanjaa ja tavoitteena on sekä maakunnan matkailullisen vetovoiman että matkailutulojen lisääntyminen.

LAKEUDELLE-KAMPANJA NÄKYY
Kesäreporttereiden videoreportaasit, kuvat ja postaukset näkyvät Lakeudelle-kampanjan kanavilla:

• Verkkosivusto: http://www.lakeudelle.fi/
• Facebook: https://www.facebook.com/pages/Lakeudelle/747958775302065
• Instagram: http://instagram.com/lakeudelle/
• Twitter: https://twitter.com/Lakeudelle
• YouTube: https://www.youtube.com/channel/UCKIBQY1zOhABwovO8iybpnA

Copyright Powerpark 2017